Meiltä löytyy sekä osaaminen että kokemus kahvikoneiden perusteelliseen huoltamiseen. Huollamme kaikkia meillä myynnissä oleville kahvikoneita sekä myös joitakin muita malleja.

Emme käytä kolmatta osapuolta korjaustöihin, jonka vuoksi pystymme tarjoamaan teille nopean palvelun kohtuulliseen hintaan.

Jos olet epävarma siitä huollammeko juuri sinun kahvikonettasi, ota yhteyttä asian varmistamiseksi. 




                                                                                     Yhteystiedot


Tekninen osasto

Tekniikkaan, takuuseen tai muuhun huoltoon liittyvissä asioissa voitte ottaa yhteyttä sähköpostilla tekniseen osastoomme

  •  tekniikka (at) cafetoria.fi

Myynti & Asiakaspalvelu

Myynti- ja toimitukseen liittyvissä asioissa voitte soittaa meille tai ottaa yhteyttä sähköpostilla :

  • Puh: 010 423 5570
  • asiakaspalvelu (at) cafetoria.fi 

Käyttöehdot & Takuu

I) Uudet laitteet, tarvikkeet ja takuu

Kaikki myymämme tarvikkeet ja laitteet sisältävät ilmaisen takuun. Takuun kesto vaihtelee tuotteittain ja pituus 12kk ellei ole erikseen muuta mainittu.

Takuu pätee, jos seuraavia ehtoja on noudatettu:

a) Ongelma johtuu valmistusvirheestä, eikä asiakkaan aiheuttamasta virheellisestä laitteen tai tarvikkeen käytöstä.

b) Asiakas ei ole avannut laitetta tai säädellyt laiteen sisäisiä osia ilman yrityksen myöntämää erillistä lupaa. Asiakkaan ei tavallisessa käytössä kuulu koskea niihin.

Käyttäjän huomatessa että laite ei toimi oikein, hänen tulee ottaa heti yhteyttä Cafetoria roasteryn Oy:n tekniseen osastoon. Jos laite täytyy palauttaa korjausta varten, Cafetoria roastery Oy vastaa palautuksen aiheuttamista kuluista.  Jos asiakas päättää lähettää laitteen ilman Cafetoria roastery Oy:n toteamaa tarpeellisuutta kyseisessä tilanteessa, ei Cafetoria roasterya voida pitää vastuussa kuljetus kustannuksista eikä mahdollisista kuljetuksen aikana laitteelle tapahtuneista vahingoista .

Laitteet tulee pakata huolellisesti kuljetusta varten, mieluiten alkuperäiseen pakkaukseen jotta vältetään mahdolliset vahingot laitteelle kuljetuksen aikana. Yleensä koneiden korjaukseen kuluva aika on noin 2 viikkoa.

 

II) Ylläpito & Huoltopalvelu

a) Ongelman selvittäminen & korjaaminen

Laitteen saapuessa meille korjausta varten suoritamme ensin tarkistuksen, jolloin selvitämme laitteessa olevan vian ja korjauksen lopullisen hinnan. Poikkeustapauksia lukuunottamatta, tämä kestää 1-2 viikkoa. Mikäli asiakas haluaa vain tarkistuksen eikä korjausta, veloitamme kotikoneista 39€ ja yrityskäytössä olevista koneista 60€. Muussa tapauksessa ei tarkistuksesta veloiteta maksua.

Korjauksen pituus riippuu ongelman laadusta. Yleensä korjauksen pituus kotikoneilla kestää noin 2 vikkoa. Kun kyseessä on ammattikäytössä oleva kone, voimme tarjota yleensä (riippuen saatavuudesta) korjauksen ajaksi toisen koneen käyttöönne.

Korjauksen jälkeen, asiakkaan täytyy noutaa korjattu laite 3 viikon kuluessa ilmoituksen jälkeen. Tämän ajan kuluttua veloitamme 50€/kk säilytyskulujen kattamiseen. Jos laitetta ei ole noudettu 6 kuukauden ajan kuluttua, se siirtyy automaattisesti Cafetoria roastery Oy:n omistukseen.

b) Kuljetus

Korjattavaksi lähetettävät laitteet tulee toimittaa meille suoraan ovelle esim. Postin Economy 14 - toimituksena  seuraavaan osoitteeseen:

Huolto
Cafetoria roastery Oy
Runeberginkatu 31
00100 Helsinki

Mikäli joudumme noutamaan lähetyksen postista veloitetaan tästä erikseen 29€. Tarvittaessa voimme myös järjestää kuljetuksen noutamaan laitteen paikanpäältä. Ottakaa yhteyttä lisäinfon saamiseksi! 

c) Maksu & Takuu

Tarjoamme 3 kuukauden takuun kaikille vara-osille ja korjauksille jotka on tehty teknisellä osastollamme.